7 Şubat 2015 Cumartesi

Torrent Oyunlar Nasıl İndirilir?


Torrent Oyunlar Nasıl İndirilir?


  Torrent OYUN ve DOSYALAR nasıl indirileceğini hangi programları kullanabiliriz bu konu sayesinde kolaylıkla sizde Torrent indirebilirsiniz.



Öncelikle gerekli uTorrent programını BURADAN indirin.






  • Programın kurulumu Türkçe ve kolay herkesin yapabileceğini düşünüyorum kurulum anlatımını geçiyorum.

  • uTorrent programını kurdunuz ve açılırken hata veriyor.(Genelde windows 8 ve üstü kullanıcılar için.) yapmanız gereken;Masa üstündeki programın kısa yoluna sağ tıklayıp özelliklerden uyumluluğu windows 7 yapmanız sorunu çözecektir.



Uyumluluk windows 7



  • Şimdi uTorrent programını açalım ve internetten indirdiğiniz torrent dosyasını sürükleyip uTorrent programının içine atalım.

Dosya Aktarımı



  • Sıra geldi indireceğimiz dosyanın nereye ve nasıl ayarlanacağına;

AYARLAR



  • Şimdi ise torrentin indirmesini beklemek unutmayın bağlantı hızınıza göre indirme zamanı değişebilir.

İNDİRİYOR



Not:Eğer bu açıklama size yeterli gelmedi ve yapamıyorsanız BURADAKİ YOUTUBE VİDEOSU'nu izleyebilirsiniz.




author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top